location_on تهران ، خیابان آزادی خیابان شهیدان (روبروی مترو حبیب اله ) برج زیتون local_phone 09101874055
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 مهر 1396 در ساعت 17 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بک لینک EDU و GOV چیست؟

بک لینک EDU و GOV چیست؟

بک لینک ها انواع مختلفی داشته و هر کدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارند و جهت سئو و بهینه سازی سایت مورد استفاده قرار میگیرند که در مقالات بعدی شرح خواهیم داد . موضوع این بخش در مورد بک لینک های GOV و EDU  می باشد . در ابتدا لازم به ذکر است که این دو کلمه مربوط به دامنه های EDU.  و  GOV.  می باشد .

بک لینک GOV :

این نوع بک لینک ها مربوط به وب سایت هایی می باشند که دامنه ی آنها با پسوند .GOV می باشد . این کلمه مخفف کلمه Government می باشد که به معنای دولت یا دولتی هست . ثبت این دامنه مختصص ادارات و ارگانهای دولتی بوده و اشخاص مختلف نمیتوانند این پسوند ها را خریداری نمایند . حالا بک لینک GOV  به لینک هایی گفته می شوند که در این سایت ها با پسوند GOV  قرار دارند .و لینک گرفتن از این نوع سایت ها بسیار دشوار بوده و از طریق رابطه ها و یا قرار دادهای خاص امکانپذیر می باشد . اما بک لینک از این نوع سایت ها باعث افزایش بازدید و اعتبار بالایی می باشد . 

بک لینک EDU : 

این نوع بک لینک نیز مخفف کلمه educational بوده که به معنای آموزشی می  باشد بنابراین سایتهایی که دامنه آنها  پسوند EDU  هستند که موضوع آنها آموزشی بوده و بسیار پر بازدید یم باشند و مطالب بسیار زیاد و مفیدی در این نوع سایت ها قرار دارند و به همین علت ثبت لینک در این نوع سایت ها باعث ارتقاء و افزایش بازیدید و رتبه سایت ما خواهد شد . در کل بک لینک های EDU  و  GOV  از نظر الگوریتم های گوگل بسیار مهم بوده و ثبت لینک در این نوع سایت ها باعث ارتقاء بسیار زیاد سایت خواهد شد . و همانطور که گفته شد به جهت اشتراک گذاری مطالب بسبار زیاد و متنوع و به روز بودن سایت این اتفاق روی می دهد . اما یک مشکل روی پیش ما هست !! اونم اینه که به راحتی نمیشه بک لینک مورد نظر خودمون رو در داخل این سایت ها ثبت کنیم . اما ممکنه ثبت یک اطلاعات بسیار مفید در سایت ما باعث بشه که همون سایت مطالب ما رو به راحتی در داخل خودشون قرار بدن و لینک رایگان با ارزشی رو برای همیشه داشته باشیم .  بنابراین بک لینک های EDU و GOV  برای سئوی سایت بسیار ارزشمند می باشند و در صورت دسترسی به ادمین های این سایت ها و یا تبادل لینک و... میتوانید رتبه ی سایت خودتون رو افزایش بدید. 

با آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی برای شما 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
آخرین مطالب
بک لینک EDU و GOV چیست؟

بک لینک EDU و GOV چیست؟

بک لینک EDU و GOV چیست؟ بک لینک ها انواع مختلفی داشته و هر کدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارند و جهت سئو و بهینه سازی سایت مورد استفاده قرار میگیرند که در مقالات بعدی شرح خواهیم داد . موضوع این ب ...

expand_less