location_on تهران ، خیابان آزادی خیابان شهیدان (روبروی مترو حبیب اله ) برج زیتون local_phone 09101874055

طراحی سایت ارزان 

طراحی سایت ارزان : چرا به وب سایت نیازمندیم ؟

یکی از مهمترین دلایل پیشرفت اکثر فروشگاه ها و ارائه دهندگان خدمات و ... داشتن یک وبسایت حرفه ای می باشد زیرا اکثر مردم محصول مورد نیاز و خدمات مورد نیاز خود را در بستر اینترنت و موتورهای جستجوگر می یابند . در این میان وب سایت هایی در صفحات ابتدایی و در دسترس بینندگان قرار میگیرند که دارای سئو بالا و بهینه بوده و بازید بیشتری را دارند .

 طراحی سایت ارزان

خصوصیات طراحی سایت ارزان :

شرکت طراحی سایتINT  به منظور رضایت تمامی مشتریان خود وب سایت های ارزان قیمت با تمامی استانداردهای روز دنیا و بصورت کاملا داینامیک و برنامه نویسی شده با asp.net  را ارائه می دهد . این سایت ها هیچ تفاوتی با سایر وبسایتهای دیگر نداشته و تنها تفاوت آنها در این است که بصورت قالب آماده بوده و نیاز به طراحی جدید ندارند . این نوع طراحی سایت ارزان قالب آماده بصورتی طراحی شده اند که بسیار جذاب بوده و کاملا داینامیک می باشند و تمامی ویژگیها و حتی رنگ ها و ... سایت قابلیت تغییر را دارند . طراحی سایت ارزان توسط گروه INT راهی بسیار مناسب به سمت برداشتن گام های بلند به سوی پیشبرد و نمایش محصول و خدمات می باشد .

طراحی سایت ارزان 

خدمات طراحی سایت ارزان :

تمامی وب سایت های ارزان دارای ریسپانسیو ( واکنش گرا ) می باشند و مانند سایر وب سایت ها از امکاناتی نظیر پشتیبانی 1 ساله و آموزش اینترنت و سئو رایگان بهره مند خواهند شد .

طراحی سایت ارزان 

قیمت های طراحی سایت ارزان :

قیمت های طراحی سایت با توجه به خصوصیات وب سایت ها و امکانات سایت ها انجام خواهد شد . گروه طراحی سایت INT   با توجه به هدف اولیه خود که رضایت مشتریان می باشد قیمت های طراحی سایت را با مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهد . به منظور اطلاع از قیمت های طراحی سایت می توانید به بخش تعرفه طراحی سایت مراجعه نمایید .

 

نمونه کارهای طراحی سایت :

به منظور مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت توسط گروه INT  میتوانید به بخش نمونه کارهای طراحی سایت مراجعه نمایید .

نمونه کار طراحی سایت ارزان >>> INT-DEMO

شرکت طراحی سایت INT   پیشرو در طراحی سایت حرفه ای و سئو بیس .

شاد و سلامت باشید

chat_bubble_outline ارسال نظر

مسعود رحمانی نس ... : قیمت طراحی سایت ارزان؟
0 0
سلام . ممنون از وب سایت عالیتون . خواستم بپرسم پایین ترین قیمت طراحی سایت شما با امکانات معمولی و داینامیک چقدر در میاد ؟ طراحی سایت ارزان نوع طراحی و کیفیتش پایین تر از بقیه ی وب سایت هاتون نیست؟
مدیریت : شرکت طراحی سایت INT
0 0
با سلام . متشکرم . قیمت طراحی سایت این شرکت بسیار مناسب هست . میتونید به بخش تعرفه ی طراحی سایت قیمت های انواع طراحی سایت به همراه لیست آپشن های پیشفرض موجود در اونها رو مشاهده کنید . طراحی سایت ارزان دقیقا همون برنامه نویسی و طراحی طراحی سایت بسیار حرفه ای هست . وبستگی به امکانات یک سایت هست که قیمت ها کم و زیاد میشه . در صورت نیاز به مشاوره ی رایگان میتونید به آدرس شرکت مراجعه و یا با شماره های موجود رد بخش تماس با ما تماس بگیرید . موفق باشید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
expand_less