location_on تهران ، خیابان آزادی خیابان شهیدان (روبروی مترو حبیب اله ) برج زیتون local_phone 09101874055

طراحی سایت تخفیف گروهی

طراحی سایت تخفیف گروهی چیست؟

به وب سایتی که با وجود مشاغل  و فروشگاه ها و ارائه دهندگان خدمات فراوان در آن و صدور کد های تخفیف از جانب صاحبان مشاغل باعث جذب مشتری و شناساندن خود به مشتریان می باشد .

 

عملکرد وب سایت های تخفیف گروهی  : 

این نوع وب سایت ها با ثبت مشاغل و حرفه ها  در سایت کد های تخفیفی را بصورت اتومات   ( با توجه به درخواست اراده دهندگان ) تولید خواهد نمود که هر کد منحصر به فرد بوده و دارای زمان مشخص می باشد . این کد ها قابل فروش بوده و زمانی که یک کاربر کد را که بصورت محدود وجود دارد را خریداری نماید میتواند در زمان مشخص شده و یا هر زمان به شرکت و یا فرشگاه و...ارائه دهنده کد مراجعه کرده و از محصول و یا خدمات مورد نظر بهره مند شود . 

 

مثالی از نوع عملکرد سایت تخفیف گروهی :

به عنوان مثال شرکت طراحی سایت INT در یک وب سایت تخفیف گروهی شرکت خود را ثبت کرده و میخواهد یک تخفیف برای طراحی سایت شرکتی که مبلغ اصلی آن 1.500.000 را با تخفیف 500.000 تومان اراده دهد .مشتریان در صورت نیاز به طراحی سایت وارد بخش مورد نظر شده و کد  وب سایت شرکتی را با مبلغ 1.000.000 تومان خریداری میکنند . بعد از خریداری در زمان مشخص و ساعات اداری به شرکت طراحی سایت INT  مراجعه کرده و کد تخفیف را به کارکنان شرکت تحویل داده و قرار داد وب سایت خود را که در اصل 1.500.000 بوده است را با قیمت 1.000.000 تحویل خواهد گرفت .

 طراحی سایت تخفیف گروهی

درآمد زا بودن سایت تخفیف گروهی : 

یکی از سایت های پر درآمد می باشد که از هر شرکت و یا فروشگاه و اراده دهنده خدمات هزینه ی خاصی را دریافت میکنند .مدیران  این وب سایت ها جهت درآمد بیشتر تبلیغات بسیار زیادی را میتوانند در  جای جای وب سایت خود قرار دهند .

 

سایر امکانات طراحی سایت تخفیف گروهی : 

این وب سایت ها علاوه بر فروش تخفیف  و... میتوانند خود یک فروشگاه باشند و دارای محصولات  ویژه ای باشند . بنابراین این نوع وب سایت ها میتوانند علاوه بر فروش کد های تخفیف مشاغل و فروشگاه ها خود نیز دارای فروشگاه بسیار کامل و جامع  باشند . شرکت طراحی سایت INT در زمینه طراحی سایت حرفه ای و سئو بیس و طراحی سایت تخفیف گروهی فعالیت دارد .وب سایت های طراحی شده در این شرکت کاملا بیهنه و سئو بیس و ریسپانسیو بوده و دارای امنیت بالا و دارای امکانات و خدمات 1 سال پشتیبانی رایگان ، آموزش اینترنت و سئو وبهینه سازی سایت  رایگان و ... می باشد.

جهت هر گونه سوال و یا درخواست می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید . آدرس : تهران ، خیابان آزادی ، خیابان شهیدان ، برج زیتون ، طبقه 5 واحد B3  شماره های تماس : 09101874055   -  09362144999 

شاد و سلامت باشید 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
expand_less